Blog

Vliv integrace firemních systémů na výběr CRM
19. 1. 2022

Už při výběru CRM je dobré brát v potaz jeho možnosti ohledně integrace s jinými podnikovými systémy. Čím větší možnosti propojení, tím větší přehled a efektivita. Proto pokud chcete možnosti CRM využívat naplno, myslete i na jeho integraci. Proč?

Zobrazit více
Máte správně nastavené obchodní procesy?
12. 1. 2022

Řídit firmu je pořádný zápřah. I když delegujete úkoly a máte pod sebou manažery zodpovídající za různé firemní segmenty, může vám řízení snadno přerůst přes hlavu. Ujistěte se proto, že máte správně nastavené firemní procesy a snažte se je automatizovat. Ušetříte tak sobě i svým podřízeným spoustu času, který můžete věnovat smysluplnějším činnostem. Vše poběží, jak má a nic se nepřehlédne.

Zobrazit více
Jak probíhá návrh a realizace firemních PC sítí?
29. 12. 2021

Žijeme v době, kdy čas jsou peníze a konkurence v podnikání nezná mezí. Proto je velmi důležité každé zefektivnění práce a optimalizace činností. Pokud se vám to vše podaří, zajistíte si tak stabilitu na trhu a možná i předběhnete konkurenci. Nezáleží na tom, zda řídíte malou firmu nebo jste součástí nadnárodního podniku.

Zobrazit více
Přechod na nový CRM systém v 6 krocích
21. 12. 2021

Pořídili jste si před lety CRM systém, ale nyní zjišťujete, že vám už nestačí? Mnoha firmám se stává, že první pořízený CRM systém je jenom takovým zkušebním vzorkem. Když se s ním firma dostatečně sžije, začne teprve zjišťovat, co potřebného mu vlastně chybí. Nastává tedy čas na hledání vhodného nástupce. Jak snadno přejít ze starého CRM na nový, vám poradíme v tomto článku.

Zobrazit více
Jak využít data o zákaznickém chování pro zvýšení obratu?
15. 12. 2021

Máte data o svých zákaznících, ale nevíte, jak je využít ve svůj prospěch? Samotné shromažďování dat pro společnosti dnes není problém. Jak v nich ale číst? A jak maximálně využít jejich potenciál? Pomocí CRM! V tomto článku vám prozradíme, jak využít CRM ke zvýšení obratu.

Zobrazit více
Krok po kroku: Jak se zorientovat v DEMO CRM
23. 11. 2021

Uvažujete o vyzkoušení demo verze SugarCRM, ale obáváte se, že zorientovat se v systému bude obtížné a zdlouhavé? Není třeba mít strach. Uživatelské prostředí SugarCRM je přehledné a orientace v něm snadná. Přesto jsme pro vás připravili návod, aby vaše seznámení s DEMO CRM proběhlo ještě rychleji.

Zobrazit více
SugarCRM opět mezi nejlepšími CRM systémy
16. 11. 2021

SugarCRM byl jmenován nejlepším prodejcem v Constellation shortlist ™ ️pro automatizaci marketingu B2C pro malé a střední podniky. Jeho výhodou je zapojení umělé inteligence a strojového učení, které mimo jiné vedou k pokročilé automatizaci a kvalitnímu reportování. Čím dalším si vítězství zasloužil?

Zobrazit více
Víte, že existuje přímý konektor ze SugarCRM na LinkedIn?
10. 11. 2021

Sloučit Sugar a LinkedIn vám pomůže Sugar Connector. LinkedIn Sales Navigator je účinný nástroj pro vyhledávání potenciálních zákazníků, který umožňuje prodejním týmům, aby zaměřili a kontaktovali určitou cílovou skupinu.

Zobrazit více
Na co si dát pozor při vkládání dat do CRM?
4. 11. 2021

Říká se, že výsledky jakékoliv analýzy jsou tak přesné, jako jsou přesná data, z nichž analýza vychází. Jinak řečeno, pokud nemáte správné údaje, nemůžete dostat spolehlivý výstup.

Zobrazit více
Jak efektivně pracovat s daty v CRM
1. 10. 2021

Správně nastavená strategie firmy je klíčem k úspěšnému podnikání. Toho nelze docílit bez detailních znalostí skutečných potřeb a chování jednotlivých zákazníků, které lze získat i z historických dat uložených v CRM. 

Zobrazit více
Co je Self Service CRM?
22. 9. 2021

Pro moderní marketing je v dnešní době tvrdé konkurence, více než kdy dříve důležité získávat nové a zároveň si udržovat stávající zákazníky. Základním kamenem každé úspěšné firmy je zákaznická podpora, která hraje velkou roli v tom, zda bude zákazník s nákupem spokojen, či nikoli. 

Zobrazit více
Využití umělé inteligence v marketingu
17. 9. 2021

Jedním z odvětví, které by AI technologie mohla ovlivnit nejvíce, je právě moderní marketing, který je založený na porozumění potřebám a preferencím zákazníků a schopnosti efektivně jednat na základě těchto poznatků v reálném čase. 

Zobrazit více
7 tipů na skvělé řízení vztahů se zákazníky
8. 9. 2021

Již od středověku obchodníci a řemeslníci věděli, že tajemství úspěšného podnikání spočívá v navazování a udržování dobrých vztahů se zákazníky. Až do druhé poloviny dvacátého století se nosily veškeré informace v hlavě, ale dnes je promyšlený CRM systém naprostou nezbytností. V tomto článku se dozvíte, jak tento nástroj využít na maximum. 

Zobrazit více
Jak loT transformuje CRM
31. 8. 2021

Internet hraje v našich životech stále významnější roli. Využíváme chytrá zařízení, která nás propojí s celým světem během několika sekund. K internetu už se nepřipojují pouze lidé, ale i věci samotné, často zcela automaticky. Samy vyhledávají data a jiná data naopak sdílejí, samy se aktualizují a dokáží komunikovat i mezi sebou.  

Zobrazit více
Komunikace se zákazníkem: Automatizujte i personalizujte
14. 8. 2021

Skutečně úspěšné podniky při komunikaci se zákazníky personalizují a automatizují. Zní to jako protimluv? Opak je pravdou. Pokud k automatizaci přistoupíte správně, s komunikací šitou zákazníkům na míru vám hodně pomůže.

Zobrazit více
5 tipů pro automatický e-mailing zákazníkům
5. 8. 2021

Chcete efektivněji komunikovat se svými zákazníky, budovat důvěryhodnost své značky a zvýšit prodej? Zlepšete svůj automatický e-mailing. Začněte tím, že se podíváte na 5 tipů, které vám s vytvářením e-mailů pomohou. Pak už stačí jen začít sklízet úspěchy e-mailového marketingu.

Zobrazit více
CRM řešení na míru: V čem se vám přizpůsobí SugarCRM
30. 7. 2021

Každý podnik vyžaduje unikátní softwarové CRM řešení, které bude reflektovat jeho zaměření a splňovat potřeby vedení i zaměstnanců. Tímto řešením může být právě SugarCRM, které nabízí svým uživatelům vysokou míru přizpůsobení. Zjistěte, v čem všem vám SugarCRM vyjde vstříc.

Zobrazit více
Leady pod drobnohledem: Analyzujte své příležitosti
19. 7. 2021

Leady jsou důležitou součástí internetového marketingu. Ne každý lead však vede k uskutečnění obchodu. Jak tedy poznáte, které leady jsou skutečně kvalitní? To vám prozradíme v našem článku. Dozvíte se navíc, jak leady třídit i jak s nimi úspěšně zacházet.

Zobrazit více
eZákaznický den je za dveřmi
21. 5. 2021

Tak jako každý rok pro Vás i letos připravujeme zákaznický den, který se uskuteční již 27. 5. 2021 od 14:00. Přijměte naše pozvání a nenechte si ujít ani letošní ročník. Už teď můžeme prozradit, že se máte skutečně na co těšit. 

Zobrazit více
5 CRM nástrojů, které zjednoduší Vaši výrobu
14. 5. 2021

CRM systémy nepodporují pouze marketing a prodej – se správně zvolenými nástroji můžete dosáhnout i větší efektivity výroby. Jak? To se dozvíte v článku. Tak se pusťte do čtení, zjistěte, jaké funkce jsou Vám k dispozici, a optimalizujte svůj výrobní proces.https://www.algocrm.cz/reference/

Zobrazit více
Jak a proč do marketingu zapojit svůj CRM systém?
9. 5. 2021

Kvalitní a promyšlený marketing je jedním z klíčů k úspěšnému podnikání. Tím, že do něj zapojíte CRM systém, můžete jen získat. Jak Vám CRM zvýší prodeje a usnadní budování vztahů se zákazníky? Podívejte na funkce, které v marketingu určitě využijete.

Zobrazit více
8 statistik, které potřebujete kontrolovat v obchodní pipeline
7. 5. 2021

Jak zjistit, jak si vede váš obchodní tým? Je potřeba optimalizovat obchodní proces, nebo všechno funguje, jak má? Podívejte se na statistiky, které byste měli sledovat, aby vaše obchodní pipeline přinášela co nejlepší výsledky.  

Zobrazit více
Jak na odměňování zaměstnanců pomocí CRM
13. 4. 2021

Zajímá Vás, jak si usnadnit stanovování odměn ve firmě? Chcete své zaměstnance namotivovat a nevíte jak? CRM systém Vám pomůže.

Zobrazit více
Připravte se na implementaci CRM systému
9. 4. 2021

Rozhodli jste se, že zavedete CRM do svého podniku, ale nevíte, jak postupovat? Implementace CRM systému může být poměrně náročná, nenechte se ale odradit. Máme pro Vás několik doporučení, jak se na celý proces připravit.
 

Zobrazit více
Chcete vědět, jak zvýšit své prodeje s pomocí CRM systému? Přijďte na náš webinář

Spolu s vyvíjejícími se technologiemi se z prodeje stává čím dál tím větší věda. Jakkoliv dobrá cena a kvalita produktu stále představují důležité faktory při jeho prodeji, nejsou to již faktory dostačující. Kvalitní produkt svůj prodej sám bohužel nezajistí.

Zobrazit více
7 nástrojů, bez kterých se Vaše CRM neobejde
12. 8. 2021

CRM systémy jsou dnes nezbytnou součástí procesu řízení vztahu se zákazníky. Jaké jsou jejich hlavní funkce, které usnadňují komunikaci a pomáhají budovat dlouhodobé vztahy s klienty? Jaké nástroje by Vámi zvolený CRM systém měl obsahovat? Napovíme Vám v tomto článku.

Zobrazit více
Srovnání nejlepších CRM systémů na trhu
25. 1. 2021

Hledáte pro svoji firmu ideální CRM? Připravujeme pro Vás průvodce Vašimi možnostmi!

Zobrazit více
Co Vás bude stát CRM systém nabízený „zdarma“?
25. 1. 2021

Pokud Vaše společnost stojí před výzvou, zda a jaký CRM systém si pořídit a jak ho vybrat, jistě je pro Vás cena jedním z klíčových faktorů. Obezřetní byste však měli být u řešení nabízených zdarma – často se nemusí jednat o nejvhodnější nabídku z dlouhodobého hlediska a ve finále Vás může stát mnohem víc času a prostředků než byste si přáli.

Zobrazit více
Co je CRM systém a proč ho možná vaše společnost potřebuje víc, než tušíte?
25. 1. 2021

Představte si, že chcete svým zákazníkům nabídnout to nejlepší, přilákat nové zájemce a vylepšit své služby na maximum. Ale o zákaznících a jejich potřebách toho vlastně moc nevíte. To je situace řady firem, a proto jejich snažení často nedosahuje kýženého výsledku.  Právě proto je tady CRM systém, který Vám zajistí dostatek dat a infor

Zobrazit více
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Zjistěte jak pomůže SugarCRM vašemu podnikání
Partner pro Váš byznys
Světová špička mezi CRM
Možnost integrace
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Vaše zpráva
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Vaše data jsou chráněna