Co je CRM systém a proč ho možná vaše společnost potřebuje víc, než tušíte?

Představte si, že chcete svým zákazníkům nabídnout to nejlepší, přilákat nové zájemce a vylepšit své služby na maximum. Ale o zákaznících a jejich potřebách toho vlastně moc nevíte. To je situace řady firem, a proto jejich snažení často nedosahuje kýženého výsledku.  Právě proto je tady CRM systém, který Vám zajistí dostatek dat a infor

Řešíte ve firmě některé z těchto témat?

  • Jak porozumět potřebám svých stávajících zákazníků?
  • Jak si udržet stávající zákazníky a oslovit a získat zákazníky nové?
  • Jak identifikovat klíčové procesy?
  • Jak zvýšit spokojenost svých zákazníků?

 

Pokud ano, pak je CRM něco, čemu byste zcela jistě měli věnovat pozornost. CRM (Customer Relationship Management) označuje v překladu řízení vztahů se zákazníky. CRM bývá propojen s dalšími informačními systémy, podporuje řízení prodeje, poskytuje užitečné informace, integruje se do sociálních médií a usnadňuje týmovou komunikaci. Díky CRM budete moci lépe shromažďovat a třídit důležité informace o svých zákaznících a současně efektivně vyhodnotit obchodní aktivity své společnosti. 

 

S čím Vám pomůže CRM? 

Poznáte, pochopíte a budete moci předvídat potřeby, přání a nákupní zvyklosti svých zákazníků. Získáte informace o stávajících zákaznících, o tom, jaké služby využívají a jaké produkty kupují. Součástí CRM jsou prohledávatelné databáze, které vám umožňují přístup k informacím o klientech, některá řešení umožňují synchronizovat informace mezi více zařízeními.

Běžné procesy můžete automatizovat. Software CRM umožňuje standardizovat pracovní procesy spojené s prodejem, marketingem a zákaznickou podporou, šetříte tak čas i náklady.
Můžete lépe řídit interakce se zákazníky a poskytovat jim podporu. CRM podporuje oboustrannou komunikaci mezi firmou a jejími zákazníky, udržuje vztahy prostřednictvím spolehlivých systémů a procesů.

Zmapujete výkon, efektivitu a produktivitu. CRM systém Vám poskytuje nástroje pro strategii a analýzu. Díky přehledům můžete například segmentovat zákazníky, sledovat příjmy a personalizovat kampaně.

 

On premise nebo cloud?

CRM řešení můžete získat jako lokální instalaci (on premise) nebo řešení dostupné přes webový prohlížeč bez potřeby instalace (cloud). Stále populárnější je právě cloudové řešení (SaaS), a to pro malé, střední a postupně i větší firmy. Cloud computing přináší řadu výhod, vyhnete se nákladům na pořízení IT zařízení a jeho správu. Cloudové CRM systémy nabízejí úplnou mobilitu, budete však muset zajistit bezpečnost dat a kompatibilitu s nařízením GDPR. 

 

Co byste si před pořízením CRM systému měli promyslet?

Na výběr správného CRM systému má vliv řada faktorů, patří mezi ně především Vaše možnosti, požadavky na velikost a zaměření Vaší společnosti. Zjistěte si také, jak bude možné nový CRM systém integrovat s Vaším informačním systémem. Zajímat by Vás měla také reputace dodavatele, zda již například realizoval zakázku u podobné firmy a s  jakým úspěchem.
 

Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Zjistěte jak pomůže SugarCRM vašemu podnikání
Partner pro Váš byznys
Světová špička mezi CRM
Možnost integrace
Máte zájem o vyzkoušení našich služeb nebo konzultaci?
Napište nám! kontaktujeme vás obratem, a to nejpozději do 24 hodin.
Vaše zpráva
Volbou "Odeslat" beru na vědomí zásady zpracování osobních údajů.
Vaše data jsou chráněna